Jilllian Michaels - 30 day shred

6. ledna 2013 v 14:47 |  Workouts
Pro ty, co vůbec netuší, o co se jedná pár slov k tomu co 30 day shred vlastně je.

Jedná se o cvičení, které trvá 30 dní, obsahuje 3 levely, každý z nich trvá 10 dní.
Díky němu můžete zhubnout, zpevnit se a shledáte i nějaký ty svaly:D:)

Tak kdybych měla shrnout, jak na mě celé toto cvičení působila budu muset mluvim jen v pozitivech. Vezměme to ale popřadě, level po levelu.
Tumblr_me3oz7pkdf1rcg1keo1_500_large



1. level

Dojem a výsledky : Tento level na mě působil asi nejlépe ze všech. Začala jsem vidět první výsledky a to mě neskutečně motivovalo. Změny jsem shledala hlavně na břiše a na pase, naprosto geniální!!!A taky hodně ty bicepsy, co si budeme povidat:D
Náročnost : Asi nejlehčí ze všech, jednoduše proto, protože je první:D Ale pokud jste úplný začátečník tak si máknete, to je jasný.
Váha : na začátku 65 kg, po dokončení 63 kg (docela jsem dobře a správně u toho jedla a pila)

2. level

Dojem : Tenhle level mě zezačátku vubec nebavil, chtěla jsem se na to vysrat a ukončit to, nudilo mě to, funěla jsem, byla jsem spocená jako prase, lilo ze mě a upřímně jsem to občas trochu flákala, protože jsem myslela, že se z toho poseru:D Ale potom jsem si nadávala, že jsem měla jet naplno a řikala si jak příště budu poctivá. A taky jsem byla.
Výsledky : V průběhu jsem sledovala změny hlavně na lýtkách a na nohách (tj. mezera mezi stehnama apod.) Bicepsi zůstali podobný levelu 1 a co se týče váhy tak nemám pocit, že bych nějak výrazně zhubla. Ale je to hlavně tim, že jsem pořád něco žrala, byly Vánoce a .. znáte to:D Ale i přesto, že jsem jedla jako bezedná tak jsem zhubla jedno kilo, kdybych nejedla jak smyslů zbavená mohlo to bejt víc, ale mým cílem neni ani tak shodit váhu jako zpevnit se a tak nějak. A v tomto směru 2. levelu svůj účel splnil.
Náročnost: Zezačátku velká, je to skok oproti levelu 1. Ale nebojte se toho, když vydržíte tak ten pocit je naproto skvělej, nejlepší atd.!!:)))

3. level

Dojem: Nuda. Tento level mi nepřišel o nic moc těžší než ostatní. Přišel mi asi nejlehší ze všech, nevím čím to je ale opravdu ano. Když jsem dělala 1L a 2L tak to bylo jediný cvičení za den, a k trojce jsem běžně dávala i workouty navíc. Nevím, jestli jsem některý cviky dělala blbě, ale tento level mě nenadchnul, dodělala jsem ho jenom kvuli tomu, abych měla pocit zadostiučinění, že mam celej Shred za sebou!

CELKOVÉ RESUMÉ:

30 DS je skvělej start pro ty co nikdy nic nedělali nebo jsou začátečníci, ale díky černošce, která dělá tu těžší modifikaci tak i pro pokročilé. Hodnotím jako naprosto geniální cvičení a všem doporučuji!!!!

Něco pro motivaci...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama